Táto strava nie je účinná iba proti Candida diéte

Sponzorovaný obsah

Odporúča sa pre každého, kto má plesňové infekcie, má slabý imunitný systém, neustále užíva antikoncepčné pilulky alebo dlhodobo lieči antibiotikami alebo je pravidelne podvyživený.

Candida albicans je droždie, ktoré je prítomné v zdravom ľudskom tele. Nevyvoláva žiadne sťažnosti, pretože nepatogénne bakteriálne huby sú kontrolované. Problémy nastanú, keď je táto rovnováha narušená a Candida sa v našom tele znásobuje. Môže to spôsobiť infekcie kože, vagíny, čriev alebo úst.

Tento stav môže diagnostikovať špecialista a môže vám byť odporučené prijať diétu. Dieta proti cukrovke však nespôsobuje poškodenie zdravého tela a ako preventívne opatrenie sa odporúča aj na čistenie tela.

Podstatou diéty Candida  …
… očistenie tela od šírenia húb Candida, ktoré je inak prítomné v každom zdravom organizme, čo vedie k:

  • naše poruchy spánku môžu zmiznúť, ak bude učinná candida dieta
  • môže znížiť únavu, únavu, vlajúcu náladu, migrénu,
  • náhly nástup hladu môže zmiznúť,
  • nadúvanie brucha, zápcha alebo hnačka sa môžu znížiť,
  • v jazyku sa môže objaviť tvorba plakov a zlý dych,
  • Alergické sťažnosti, citlivosť na chemikálie,
  • kožné vyrážky, svrbenie na tvári, pokožke hlavy, pohlavných orgánoch a konečníku môžu byť odstránené.

 

Ďalšie sťažnosti sa môžu vyskytnúť aj v dôsledku zdravotných problémov zistených ošetrujúcim lekárom (napr. Vaginálny výtok, mukozitída, ochorenie močového mechúra, srdcové problémy, poruchy pohybového ústrojenstva). V týchto prípadoch by ste sa mali vždy poradiť so svojím lekárom o diéte.

Ako vyzerá candida?

Plesne candida sú na báze uhľohydrátov, takže všetko, čo je založené na cukre – a samozrejme na mede – sa musí z našej stravy vylúčiť. Pri najprísnejšej strave, ktorá sa odporúča počas prvého alebo dvoch týždňov, sa väčšine ovocia zabráni, pretože aj kyslé ovocie obsahuje ovocný cukor. Typ uhľohydrátov v potravinách je určite možné určiť z učebníc.

Candida môže mať príznaky bolesti hlavy, únava

8 Typov proti candide :

  • Trvanie: Ženy musia nasledovať diétu tri až šesť mesiacov a muži po dobu jedného alebo dvoch mesiacov, aby boli účinné.
  • Neutrálne uhľohydráty: Na začiatku kurzu nechajte svoju droždie a sacharidy bez stravy jeden alebo dva týždne. Vyhnite sa obilným jedlám!
  • Žiadne droždie: Je zakázané konzumovať potraviny obsahujúce droždie: chlieb, pečivo, sladké a slané koláče, pečivo.
  • Bez cukru, medu, sladidiel, sladkého ovocia: Je zakázané konzumovať cukor a všetky potraviny a nápoje vyrobené s cukrom, medom, diabetickým cukrom: kečup, horčica, zálievka, džem, koláč, ovocný jogurt, sušené a kandizované ovocie, čerstvé figy s vysokým obsahom cukru. , banány, hrozno, slivky, melóny, dáta), ovocné šťavy a ostatné ovocné prípravky, ako napr. kompóty.
  • Žiadne mlieko, mliečne výrobky: Nepite mliečne výrobky a huby: kefír, plesnivý syr, kyslá smotana.
  • Žiadne kvasené jedlo: Nepite konzumované fermentované potraviny: ocot, pivo, víno, šampanské, kyslá kapusta.
  • Len čerstvé! Konzervovaným výrobkom by sa malo podľa možnosti vyhnúť. Zelenina a ovocie by sa mali konzumovať iba v čerstvom stave
  • Vitamíny: Aby sa posilnil imunitný systém, musí sa do tela dostať veľa vitamínov a stopových prvkov. Ich primárnymi zdrojmi sú zelenina a ovocie.

Musíte spotrebovať veľa vlákniny a štrku, ktoré čistia črevnú sliznicu. Môže to byť otruby, pohánka alebo prírodná ryža. Vložte múku a cesto do komory pomocou amarantu, kokosovej múky, gaštanovej múky a napríklad pripravte cuketové špagety, ak hladujete cesto. Chcete lesklú, zdravú pokožku? Potom je tu ďalší dôvod na odstránenie uhľohydrátov.

Dieta pre Candidu na každy den

Raňajky: Jedzte varené vajcia alebo miešané vajcia so vyprážanou slaninou a slaninou; ovsená kaša, polohnedý alebo hnedý chlieb neobsahujúci droždie, osada, abonett, odstredený tvaroh, syr feta alebo mozzarella. Môžeme piť kávu, čaj – bez cukru!

Desaťhodinové desiatu: Môžeme jesť paradajky, zelené papriky, uhorky, zeler, zelený šalát, varenú mrkvu, kukuricu a inú zeleninu, ovocie s nízkym obsahom sacharidov, ako sú jablká, hrušky, ríbezle, orechy, olejniny.

Obed: Môžeme jesť biele mäso: ryby, kuracie, morčacie. Okrem dusenia čerstvej zeleniny (napríklad brokolica, špargľa, mrkva, špenát, biela a červená kapusta, ružičkový kel, repa, karfiol, baklažán) alebo ako zeleninová polievka. Hnedú ryžu, tvrdé rezance a zemiaky môžeme jesť ako prílohu alebo pripraviť samostatne. Poďme to dokončiť

Večera: V zásade môžeme jesť čokoľvek, čo je dobré.

Uistite sa, že ocot, šalátové dresingy, horčica, kečup, majonéza sú na čiernej listine!

Čo je potrebné mať na pamäti: vypite najmenej 2 litre čistej vody každý deň a pomôžte očistiť svoje telo saunou a cvičením!

This entry was posted in Zdravá strava, Zdravie. Bookmark the permalink.